- שף פרטי | איריס לוי - https://irischef.co.il -

שבוע הגסטרונומיה הצרפתי 2019

גם השנה חגגנו את שבוע הגסטרונומיה הצרפתי 2019 עם רשת לגעת באוכל בטעימות , הדגמות וכיף גדול. הפעילויות המיוחדות מתקיימות  זו השנה השביעית ברציפות  ביוזמתה של שגרירות צרפת בישראל השנה נבחר הסלוגן So French so Food . כחלק מחודש הגסטרונומיה הצרפתי בארץ במשך כל חודש פברואר ברשת  לגעת באוכל וברשתות קמעונאיות נוספות  יוצגו  מוצרי TEFAL, PYREX, LUMINARC, STAUB במחירים מיוחדים. כמו כן יתקיימו אירועי טעימות והדגמות מיוחדים בחנויות.

להשקת אירועי SO FRENCH SO FOOD הגיעו במיוחד לישראל מצרפת האופה ז'אן פול וזיינו – מעיר הקיט אנטיב שבריוויירה הצרפתית ושף אלכסנדר לשן ממסעדת רוק אלטו שבאלפי הצרפתיים בעלת כוכב מישלן והדגימו הכנת מנות צרפתיות לוקליות רלבנטיות לחבל הארץ הדרומי בצרפת: פרובנס-אלפים-קוט ד'אזור

Veziano מאומני האפייה הגדולים בצרפת הציג לצידו של ג'ילברט אזולאי שף רשת לגעת באוכל מבחר לחמים, שנעשו באפיה מיוחדת בסירים יצוקים של STAUB. לדברי וזיינו מדובר באחת המגמות הבולטות בעולם האפייה, שמקורה באופים צרפתיים העובדים בארה"ב ואט אט כובשת את כל העולם הגסטרונומי.

שף Alexandre Lechêne הדגים בסדנת-אומן הכנת שתי מנות ים תיכוניות קלילות, רעננות, נגישות וקלות לעשיה גם במטבח הביתי ובהן: טרטר דג לבן מבושל בחלב – מנה פרובנסלית טיפוסית המשולבת בשמן זית ושום שהוגשה לצד אספרגוס ירוק  מוקפץ קלות בשילוב שמנת בפפריקה מעושנת וביצת עין ברוטב סויה.

במהלך ההדגמות השתמשו השפים בסירים ותבניות של TEFAL מותג כלי בישול ומטבח צרפתי, מס' 1 בתחומו בעולם, המוביל את החדשנות בעולם כלי הבישול והמטבח מזה למעלה מ- 60 שנה.

הודות לטכנולוגיה חדשנית ובלעדית מציגים הסירים, המחבתות וכלי המטבח השונים של Tefal מצוינות הן מבחינת מבחן העמידות והן מבחינת מבחן תוצאת הטעם.

וגם כמובן ב כלים הנהדרים של פיירקס ( PYREX) מותג כלי הבישול והמטבח הצרפתי המוביל בתחומו בעולם למעלה מ 100 שנה השומר על חדשנות רעננה.

כבר בשנותיו הראשונות פיתח המותג מוצרי זכוכית בורוסיליקט, זכוכית איכותית ועמידה בפני חום קיצוני ובפני זעזועים תרמיים, על מנת לתת פתרון לצרכים משותפים של מטבחים במשקי בית רבים.

חברת  Pyrex ממשיכה להרחיב את האוסף הנרחב של המוצרים שלה על מנת להבטיח שכולם,  החל ממטבחים משפחתיים ועד לשפים מקצועיים, יוכלו לסמוך על המוצרים באיכות הגבוהה של  Pyrex ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות במטבח.

מהאוסף הקלסישל מוצרי הכנת המזון העשויים  זכוכית בורוסיליקט  דרך מוצרי הקרמיקה "מהתנור לשולחן" ועד כלי המתכת וכלי המדידה לשיפור רמת הדיוק במטבח – כל מוצר נחקר ופותח תוך חשיבה מדוקדקת על דרישות הצרכן.