איריס לוי קולינריה עילית במיטבה

מול 7 בבאר שבע

DSC_8750

להגיע לבאר שבע בשבילי זה לחזור הביתה . נולדתי בבאר שבע למדתי באוניברסיטה בבאר שבע וגם התחתנתי בבאר שבע . אמי גרה הרבה שנים בעיר. היום בני הבכור לומד באוניברסיטה  בעיר וכמובן גר בה לכן זו הייתה עבורי שמחה מהולה בהתרגשות עם הרבה  תחושות נוסטלגיה להגיע לעיר לסקר את מרכז הקניות המתחדש – מתחם מול 7 הממוקם ליד שכונת נווה נוי על ציר התנועה המרכזי של אזור התעשייה בדרומה של העיר . אבל הסבר זה הוא כל כך כללי – כל מי שנסע  ב 40 שנה האחרונות דרומה – למילואים , לאילת או כל אחר היה עוצר בדרך בגלידה מונטנה – אין אחד שלא מכיר – אז זה שם !

כשהגעתי מתוך העיר – כשעוברים בנסיעה את  באר אברהם ופונים שמאלה – ציפיתי לפגוש כמו תמיד את העזובה של נחל באר שבע ואחריו את חוות הסוסים אבל היום לא – ממש לא האזור מטופח נקי , אין חוות סוסים יש מתחם יפה עם גינון שופע והרבה מקומות חנייה לבאי מתחם הקניות.

מתחם מול 7 נפתח בשנת 2012 כולל עשרות עסקים הפרוסים על פני כ-12,000 מ"ר, וכ-500 מקומות חניה.

המרכז מציע ללקוחות תמהיל מגוון של חנויות, לצד מחירים נוחים  (VALUE FOR MONEY).

המתחם בנוי על שטח רחב המאפשר תנועה נוחה בין החנויות המגוונות. אהבתי מאוד את חנות ניצת הדובדבן שהינה הסניף היחיד בדרום בו מצאתי מבחר גדול מאוד של חומרי גלם לבישול בריא / טבעוני . סופר מרקט גדול של "רמי לוי " , חנות גדולה ומלאה במוצרים של מקס סטוק – אותה אני ממש אוהבת וכמובן אוכל ומשקה – יין , מקדונלדס , בית קפה ועוד ועוד

DSC_8747

ניצת הדובדבן

DSC_8752

מקס סטור

שמחתי לשמוע כי מנהלי המתחם מפעילים שירות הסעות בחינם לסטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון למרכז ובחזרה. שרות זה פועל בימי שני מה שמקל מאוד על הסטודנטים לרכוש מוצרים במחירים נוחים אפילו שאין להם רכב להגיע למתחם המרוחק ממקום מגוריהם.

התכנית הקרובה של מנהלת המתחם היא החל מחודש ספטמבר 2016 צפוי להיערך במקום בימי שישי שוק איכרים של סוחרים מכל אזורי הארץ שיהווה גם הוא עוגן משיכה קולינרי מצוין לאוהבי האוכל הבריא , האיכותי מהיצרן לצרכן.

את רשימת החנויות המלאה ניתן למצוא באתר https://www.mall7.co.il/.

ניתן להתעדכן אודות הנעשה במקום (אירועים, מבצעים וכד') בדף הפייסבוק – https://www.facebook.com/mall7center/.

 

השאר תגובה